21.12.2021

BRAVO BRAVO: Na tribunah nov virtualni pomočnik

V NK Bravo smo se povezali z Mastercard in na tribune Športnega parka Ljubljana pripeljali tudi prvega športno obarvanega chatbota na svetu, ki navijačem pomaga pri sledenju ključnim informacijam kluba, rezultatom, novostim v Bravo Štacuni, nakupu vstopnic in seveda tudi pri naročanju hrane ter pijače s tribun. Gre za prvi tovrstni chatbot na svetu, ki ga odlikujejo edinstvene funkcionalnosti kot so izbira klepetalne aplikacije (Viber, Facebook Messenger, Apple Business Chat) ter možnost oddaje naročil in plačilo hrane ter pijače neposredno iz klepetalne aplikacije.

Bravo chatbot je uradno zaživel na tekmi med NK Bravo in NŠ Mura in je vse od tedaj nepogrešljivi del Bravo nogometne izkušnje.

Kako deluje?  Preprosto s telefonom poskeniraš QR kodo, ki jo najdeš stadionu, nato pa samo še slediš navodilom v aplikaciji, naročiš in plačaš. Bravo chatbot te obvesti, ko je naročilo pripravljeno za prevzem, nato pa ga samo še prevzameš na označeni točki.

Za popolno doživetje si Bravo chatbota aktivirajte v udobju doma, na tekmi pa pijačo naročite kar s tribune ter preskočite vrsto za čakanje.

»Kot tehnološko podjetje z veliko strastjo do športa nenehno stremimo k ustvarjanju inovacij, ki nadgrajujejo uporabniško izkušnjo. V sodelovanju z NK Bravo smo se tako podali v razvoj chatbota, ki danes združuje dve pomembni strasti družbe Mastercard – željo po nenehnem tehnološkem napredku in gojenje strasti do športa ter povezovanje z lokalnimi klubi. Veseli nas, da lahko lokalnim skupnostim pomagamo do digitalizacije in navijačem ponudimo popolnoma novo tehnološko napredno storitev,« je ob lansiranju inovacije poudaril Aleš Petejan, vodja marketinga, Mastercard Slovenija.  

»Živimo razpeti med fizičnim in digitalnim svetom, ki se med seboj dopolnjujeta in nadgrajujeta. Šport in ogled tekem iz domače dnevne sobe nikoli ne more pričarati enakih emocij, kot ogled tekme s prijatelji in ostalimi navijači v živo s tribun. Vendar pa se klubi ne smemo bati digitalnega sveta, temveč ga moramo sprejeti. Če se ozremo po svetu, lahko vidimo, da šport že danes zelo dobro izkorišča digitalno okolje, prek katerega ima lahko dvosmerno komunikacijo z navijači, sledilci, člani, partnerji in drugimi deležniki. Prav to komunikacijo smo skupaj z Mastercard še nadgradili in navijačem ponudili revolucionarno rešitev, ki bo še nadgradila dogajanje na dneve tekem,« je še dodal Matjaž Polanič, poslovni direktor NK Bravo.


MH

SPONZORJI

BRAVO MALČKI, KUL NAVIJAČ, BRAVO NOGOMETNA IZKUŠNJA

SPONZORJI IN PODPORNIKI