23.12.2020

BRAVO BRAVO: Zvezane roke ne smejo biti izgovor

Tekmovalni premor v vseh nogometnih ligah v Sloveniji bomo izkoristili za predstavitev vsebine letošnje revije BRAVO BRAVO. Za začetek sledi razmišljanje poslovnega direktorja Matjaža Polaniča.

En mesec. Točno toliko časa smo letos delovali brez omejitev. Že sredi marca smo morali ob razglasitvi epidemije zakleniti ŽAK, prekiniti s tekmami, ustaviti treninge, zapreti Bravo Bar, … V poletnih mesecih se je naše delovanje postopno začelo »pobirati«, vendar pa smo bili ob upoštevanju strogih omejitev dejansko zgolj na okoli 30 odstotkih zmogljivosti. Če pomislim, da smo imeli v jesenskem delu lanske sezone v povprečju skoraj 1000 obiskovalcev, spomladi pa so se začeli nizati praktično neverjetni rezultati članske ekipe, sem prepričan, da bi v »normalnih« razmerah v zaključku lanske sezone ŽAK pokal po šivih. 

Navkljub omejitvam, s katerimi se soočamo, nikakor ne mislimo vreči puške v koruzo. V življenju lahko izgubiš zgolj, če se predaš. Seveda marsikatere aktivnosti v zadnjem letu nismo mogli izpeljati, a vseeno lahko rečemo, da smo naredili vse v naših močeh, da bi jo. 

Vsekakor pa smo v zadnjem letu na vseh področjih naredili neverjeten napredek. V okviru projekta KUL navijač smo na ŽAK pripeljali približno 1000 otrok, ki so verjetno prvič v življenju v živo spremljali nogometno tekmo, več kot 100 otrokom pa smo omogočili edinstveno izkušnjo, saj so lahko nogometaše spremljali na zelenico. Z različnimi dobrodelnimi aktivnostmi smo uspeli zbrati dovolj sredstev za nakup športnih rekvizitov za naše najmlajše, več otrokom iz socialno ogroženih družin smo omogočili treninge, prvi v Sloveniji smo v času zaprtih občinskih mej in prekinjenih tekem izpeljali »virtualno tekmo«, z našimi sponzorji smo začeli delovati proaktivno in začeli razmišljati izven ustaljenih okvirjev, …

A med vsemi projekti se mi je en najbolj vtisnil v spomin oziroma sem nanj osebno najbolj ponosen. Vsem 250 mladim nogometnim upom v naši nogometni šoli smo s serijo dobrodelnih dražb, srečelovom in s pomočjo Mastercard zagotovili brezplačne tekmovalne komplete. Enake, kot jih ima članska ekipa. Spomnim se, ko sva pred začetkom te akcije z Lidijo Čop govorila, kako bi idejo sploh izpeljali. Po črnem scenariju namreč ne bi zbrali niti 1000 evrov, saj smo se tega projekta lotili v času zaprtih tribun, prekinjenih treningov, … Že na začetku sva se dogovorila, da bomo projekt zaključili, pa četudi z izgubo. Poraz ni prišel v poštev. A po slabem začetku, so se stvari začele obračati na bolje. K našim dražbam so se priključili številni znani slovenski in tuji nogometaši ter športniki, naši sponzorji, na katere smo se obrnili, pa so prispevali več sto nagrad za srečelov. Za piko na i je v ciljni ravnini poskrbel Mastercard, ki je zagotovil preostala manjkajoča sredstva, postal veliki sponzor članske ekipe in generalni sponzor ekipe U19, ki se po novem imenuje BRAVO Mastercard.

Neglede na prepreke, ki jih bomo imeli v letu 2021, se ne bomo ustavili in predali. Idej imamo še na pretek, cilji pa so postavljeni visoko. Z optimizmom me navdaja neverjetna baza navijačev, najboljša nogometna šola v državi, povezana ekipa zaposlenih in podpora naših partnerjev, kot so Nomago, Mastercard, Generali, Big Bang, Petrol, Dana, Reed Group, Nova KBM, Mestna občina Ljubljana in Šport Ljubljana, MAN, Philips, Hirter, Joma in številnih drugih partnerjev, ki soustvarjajo našo zgodbo.

Meja je lahko le nebo. 


Matjaž Polanič
poslovni direktor NK Bravo

SPONZORJI

BRAVO MALČKI, KUL NAVIJAČ, BRAVO NOGOMETNA IZKUŠNJA

SPONZORJI IN PODPORNIKI

MEDIJSKI POKROVITELJI